سمپاشي ساس

وبلاگ نويسي

سمپاشي ساس

۲۴ بازديد

از بين بردن ساس يك كار تخصصي مي باشد كه بايد زير نظر متخصصين حشره شناسي و سم شناسي انجام گيرد . ساس ها از زماني كه وارد منزلتان مي شوند تا زماني كه مشاهده مي گردند بين يك الي سه هفته طول مي كشد. ابتدا خارش و گزش آنها معمول خانواده ها را دچار ترديد به بيماري پوستي و يا وجود حشره اي موذي در منزل مي كند .

از آنجا كه حضور و انتشار ساس در ايران چند سالي است كه شايع شده است و همه آشنايي كافي در مورد حشره ساس ندارند معمولاً ابتدا به دكتر مراجعه مي كنند و به طبع آن استفاده از داروهاي ضد حساسيت پوستي تجويز شده از طرف پزشك در اين مورد بي تاثير مي باشد . متاسفانه خانواده ها با اقدام خود سرانه براي از بين بردن اين حشره به سم فروشي يا عطاري ها مراجعه كرده كه با استفاده از سموم كلره و فسفره كه مصرف آن ممنوع شده است كار را سخت تر مي كنند و هم خود را در معرض خطرات سموم قرار مي دهند و هم در از بين بردن ساس ناموفق هستند.

ساس تختخوابي شبها از خون گرم انسان تغذيه كرده و روزها در لاي درز و شكاف هاي رختخواب و تشك و لباسها پنهان مي گردد .اين عادت رفتاري ساس ها باعث مي شود كه در ابتداي آلودگي منزلتان به ساس شما را در مشاهده اين حشره دچار مشكل مي كند بعد از مدتي كه از تكثير و انتشار ساس گذشت شما شاهد لكه هاي سياه رنگ كه ناشي از باقي ماندن مدفوع ساس روي ملحفه و تشك مي باشد خواهيد بود .

تقريباً بعد از سه هفته به راحتي شاهد ديدن حشره بالغ روي تختخواب و تشك و پتو هستيد. درمان قطعي ساس نياز به سمپاشي تخصصي دارد كه از شما عزيزان تقاضا مي گردد جهت جلوگيري از ضرر و زيان و دور انداختن وسايل يا سمپاشي هاي غير اصولي از ابتدا با شركت هاي داراي مجوز بهداشت تماس بگيريد.

كارشناسان شركت سمپاشي تخصصي ، تضميني آريا با حضور به موقع در محل ، شما را با بهترين و راحت ترين روش در از بين بردن ساس بصورت تضميني كمك خواهد كرد.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره سمپاشي ساس به سايت شركت سمپاشي پگاه مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.