خانه حياط دار

وبلاگ نويسي

خانه حياط دار

۳۱ بازديد

خانه حياط ‌دار يكي از انواع خانه‌هايي است كه مورد علاقه بسياري از افراد براي سكونت قرار مي‌گيرد. در واقع ويژگي‌هايي كه براي خانه حياط‌دار وجود دارد موجب متمايز شدن آن از آپارتمان شده و در صورتي كه به طراحي آن توجه شود يك فضاي دلباز را پديد مي‌آورد. در واقع بر و ابعاد خانه حياط‌دار بايد به طور ويژه مورد توجه باشد. اگر ابعاد موجود براي زمين خانه به مربع نزديكتر باشد در نتيجه ارزش بيشتري براي ملك رقم خواهد زد. به دليل اين كه با ابعاد مناسب و شكل مطلوب زمين در نهايت مي‌توان نقشه ساخت را به درستي برنامه‌ريزي كرده و يك سازه مطلوب در آن ايجاد نمود. 

يكي از نكات مورد توجه در مورد خانه حياط‍‌دار بررسي وضعيت حياط و رسيدگي به اين قسمت است تا علاوه بر سالم بودن تاسيسات موجود در آن به باغچه و فضاي سبز نيز رسيدگي شود. اگر قصد خريد خانه حيا‌دار را داريد اغلب مواقع توصيه به خريد خانه جنوبي بيشتر است زيرا در خانه جنوبي نور از سمت شمال و جنوب گرفته شده و در مقايسه با خانه شمالي داراي نور بيشتري است. در مورد جوانب قانوني براي خريد خانه حياط‌دار مانند ساير املاك بايد به سنددار بودن آن نيز توجه شود.

خانه حياط‌ دار حكم بهشت بر روي زمين را دارد. بسياري افراد آرزو داشتن ‌خانه‌هاي حياط‌دار و دلباز را دارند. اين خانه‌­ها علاوه بر فضاي بزرگ، اتاق­‌هاي دل­باز، نورگيري بالا، يك حياط زيبا نيز دارند. اگر اين حياط‌ها حوض و باغچه نيز داشته باشند كه بسيار بيشتر، رويايي خواهند بود! از نظر معماري، داشتن حياط در خانه، بسيار مناسب بوده و يك فضاي باز امن را در اختيار صاحب‌‌خانه گذاشته كه در طول شبانه ­روز مي‌­تواند از آن استفاده كند.

شما مي توانيد براي اطلاعات بيشتر و خريد خانه حياط دار به سايت اينوبينو سر بزنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.