فرو سگ

وبلاگ نويسي

فرو سگ

۳۶ بازديد

سگ‌ها نقش‌هاي گوناگوني در جوامع انساني بر عهده گرفته‌اند و انسان‌ها از آن‌ها براي شكار،گله داري، باركشي، محافظت، كمك به پليس و نيرو هاي مسلح ، همراهي و همدمي و كمك به اشخاص دچار ناتواني استفاده مي‌كنند.

سگ‌ها صدها نژاد گوناگون دارند كه بيشتر آن‌ها در چند صد سال اخير به وسيلهٔ اصلاح نژادي توسط انسان‌ها ايجاد شده‌اند.

براي تغذيه سگ خانگي بايد غذايي را انتخاب كنيم كه همه مواد مغذي مورد نياز بدن او را تامين كند و داراي پروتئين و فيبر، مكمل‌هاي معدني و ويتامينه كافي باشند. اين مواد مغذي مي‌توانند هم از غذاهاي خشك سگ و هم از غذاهاي خانگي تامين شوند.

اگر تصميم به نگهداري سگ در آپارتمان يا فضاهاي كوچك داريد، بايد به نژاد آن حتما توجه كنيد. نژادهاي هاوانيز، بولداگ، مالتيز، پامرانين، پاگ و شيتزو از جمله نژادهاي مناسب براي آپارتمان هستند. هم‌چنين فراهم كردن شرايط مناسبي براي سلامتي، بهداشت، بازي و تغذيه از اصول اوليه نگهداري حيوانات خانگي است.

اگر سرپرستي سگي را به عهده داريد بايد همواره ليست غذاهاي مضر و خطرناك را به ياد داشته باشيد و آن‌ها را از برنامه غذايي روزانه سگ خود حذف كنيد. براي مثال غذاهايي مانند سير و پياز، قهوه و چاي، لبنيات، انگور، كشمش، شكلات، الكل و تخم‌ مرغ خام از جمله غذاهاي خطرناك براي سگ‌ها هستند.

از غذاهاي مضر براي سگ پامر مي‌‌توان به فندق، پياز، شكلات، خمير نان خام، لبنيات، چيپس و غذاهاي شور اشاره كرد.

براي اين كار مي‌توانيد از طريق سايت شيپور آگهي‌هاي روزانه واگذاري انواع سگ‌هاي هاسكي، سگ پاكوتاه، سگ دوبرمن، سگ نگهبان و سرابي را بررسي كرده و بهترين گزينه را با توجه به شرايط و موقعيت خود انتخاب كنيد.

 

 

براي فروش سگ به سايت اينوبينو مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.