خريد گربه

وبلاگ نويسي

خريد گربه

۳۲ بازديد

گربه يك گونه اهلي گوشت خوار از دسته پستانداران است كه جثه نرم و كوچكي دارد.گربه تنها گونه اهلي در خانواده گربه ايان ايت و براي تمايز آن اعضاي وحشي اين خانواده اغلب از آن به عنوان گربه خانگي ياد مي شود.

گربه هاي خانگي به دليل همراهي و توانايي آن ها در شكار جوندگان براي انسان ارزشمند هستند.حدوده 60نژاد گربه تا كنون به ثبت رسيده است.

گربه ها بدن هاي منعطفي دارند و سريع واكنش نشان مي دهند،دندان هاي تيزي دارند كه براي كشتن طعمه هاي كوچك كاربرد دارد.

گربه‌هاي خانگي ماده مي‌توانند از بهار تا پايان فصل پاييز بچه‌گربه داشته‌باشند، زايمان اغلب شامل دو تا پنج بچه‌گربه است.

گربه‌هاي خانگي به منظور زاد و ولد پرورش داده مي‌شوند و در رويدادهاي مشخصي به نمايش گذاشته مي‌شود، سرگرمي‌اي كه تحت عنوان فانتزي گربه معروف است.

گربه‌ها داراي پنجه‌هايي منعطف و جمع‌شونده هستند.در حالت طبيعي و آرام، پنجه‌ها با پوست و خز پوشيده شده و به صورت پنجه هستند. اين توانايي باعث مي‌شود تا پنجه‌هاي حيوان تيز بماند و از سايش به زمين و ايجاد صدا در موقع شكار جلوگيري شود. پنجه‌هاي پاهاي جلويي گربه هميشه از پنجه‌هاي عقبي تيز ترند. اما گربه‌ها مي‌توانند با ارادهٔ كامل پنجه‌هاي هر كدام از پاهايشان را باز كنند. آن‌ها از پنجه‌هاي خود براي دفاع، شكار، بالارفتن از سطوح، پاره‌كردن يا كشيدن اجسامي كه داراي پوسته‌اي نرم هستند استفاده مي‌كنند. گيركردن پنجهٔ گربه در سطوحي مانند فرش، موكت يا پارچه‌هاي كلفت در صورتي كه گربه قادر به آزاد كردن خود نباشد مي‌تواند موجب آسيب ديدن حيوان شود.

براي اطلاعات بيشتر و خريد گربه به سايت اينوبينو مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.